Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Скільський Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Скільський Д. 
Технічні прийоми художньої обробки деревини [Електронний ресурс] / Д. Скільський // Народознавчі зошити. - 2012. - № 1. - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaZo_2012_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 346.979 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Скільський Д. 
До питання естетичного виховання школярів у навчальному процесі [Електронний ресурс] / Д. Скільський // Рідна школа. - 2012. - № 3. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_3_12
Розглянуто проблему можливості естетичного виховання на уроках з предметів неестетичного циклу. Проаналізовано основні шляхи та засоби естетичного виховання учнів у навчальному процесі, зокрема: виявлення та використання естетичних аспектів таких навчальних предметів як: математика, фізика, хімія, природознавство, фізична культура, трудове навчання; вдосконалення методики їх викладання; використання на уроках творів мистецтва. Виокремлено питання естетизації умов навчальної праці та естетичної завершеності результатів діяльності учнів. Наголошено, що діти повинні вміти красиво оформлювати усні відповіді, твори, креслення, малюнки тощо. Констатовано, що за умови правильної організації навчального процесу естетично-виховні аспекти виявляються на уроках з усіх предметів. Вони надають змогу формувати естетичні знання учнів, розвивати їхні естетичні почуття, смаки, ідеали, творчі здібності, тобто допомагають закладати фундамент загального естетичного розвитку і значно підвищують ефективність навчально-виховної роботи школи.Рассмотрена проблема возможности эстетического воспитания на уроках предметов неэстетического цикла. Проанализированы основные пути и средства эстетического воспитания учащихся в учебном процессе, в частности: выявление и использование эстетических аспектов таких учебных предметов как: математика, физика, химия, естествознание, физическая культура, трудовое обучение; совершенствование методики их преподавания, использование на уроках произведений искусства. Выделены вопросы эстетизации условий учебной работы и эстетической завершенности результатов деятельности учащихся. Отмечено, что дети должны уметь красиво оформлять устные ответы, произведения, чертежи, рисунки и т. д. Констатировано, что при правильной организации учебного процесса эстетически-воспитательные аспекты проявляются на уроках по всем предметам. Они позволяют формировать эстетические знания учащихся, развивать их эстетические чувства, вкусы, идеалы, творческие способности, т. е. помогают закладывать фундамент общего эстетического развития и значительно повышают эффективность учебно-воспитательной работы школы.In the article the question of aesthetic education of schoolchildren at the lessons of the subjects of unaesthetic cycle is considered. Basic ways and facilities of aesthetic education of pupils in the educational process are analyzed, in particular: revealing and use of aesthetic aspects of educational subjects; perfection of method of their teaching; use on the lessons of works of art; aestheticization of terms of educational lab our; aesthetic completeness of results of activity of pupils.
Попередній перегляд:   Завантажити - 144.226 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського